Що таке планерки і навіщо вони потрібні Планерка — це коротка ділова зустріч для обговорення та вирішення актуальних питань. Щоб контролювати роботу співробітників та відстежувати результати, доцільно проводити короткі, але регулярні планові наради.
План планерки для впровадження
- Підбиття підсумків тижня; 1.1 Продаж компанії; 1.2 Продажі відділу/зміни; 1.3 Продаж кожного менеджера; …
- Проблеми за тиждень; 2.1 Чому не продали (упали продажі); 2.2 Шляхи вирішення цих проблем;
- плани на тиждень; 3.1 Ідеї співробітників; 3.2 Акції; 3.3 Завдання та цілі;
- Міні-тренінг.
Планерка – це похідна від англійської plan, коротка робоча нарада, присвячена ходу виконання наміченого плану. За своєю типологією все планерки можна розділити на категорії за трьома критеріями — видовим, тимчасовим та кількісним.