За допомогою інструмента «Текст» помістіть точку введення туди, де потрібно створити таблицю. Виберіть «Таблиця» > «Вставити таблицю». Вкажіть кількість рядків та стовпців. Вкажіть кількість горизонтальних осередків у рядку основної області та кількість вертикальних осередків у стовпці.21 травня 2021 р.
Як зробити таблицю у форматі PDF?
Як конвертувати файли Excel в PDF
- Виберіть файл та відкрийте його в Microsoft Excel.
- Конвертуйте електронну таблицю Excel у PDF. У Windows перейдіть на вкладку Acrobat і натисніть кнопку «Створити» PDF». …
- Захистіть PDF-Файл. …
- Збережіть файл як новий документ PDF.
Як створити таблицю?
Перевірте як це працює!
- Виберіть комірку даних.
- На вкладці Головна виберіть команду Форматувати як таблицю.
- Виберіть стиль таблиці.
- У діалоговому вікні Створення таблиці вкажіть діапазон осередків.
- Якщо таблиця містить заголовки, встановіть відповідний прапорець.
- Натисніть кнопку ОК.