Adobe acrobat як зробити таблицю

За допомогою інструмента «Текст» помістіть точку введення туди, де потрібно створити таблицю. Виберіть «Таблиця» > «Вставити таблицю». Вкажіть кількість рядків та стовпців. Вкажіть кількість горизонтальних осередків у рядку основної області та кількість вертикальних осередків у стовпці.21 травня 2021 р.

Як зробити таблицю у форматі PDF?

Як конвертувати файли Excel в PDF

  1. Виберіть файл та відкрийте його в Microsoft Excel.
  2. Конвертуйте електронну таблицю Excel у PDF. У Windows перейдіть на вкладку Acrobat і натисніть кнопку «Створити» PDF». …
  3. Захистіть PDF-Файл. …
  4. Збережіть файл як новий документ PDF.

Як створити таблицю?

Перевірте як це працює!

  1. Виберіть комірку даних.
  2. На вкладці Головна виберіть команду Форматувати як таблицю.
  3. Виберіть стиль таблиці.
  4. У діалоговому вікні Створення таблиці вкажіть діапазон осередків.
  5. Якщо таблиця містить заголовки, встановіть відповідний прапорець.
  6. Натисніть кнопку ОК.