АІДА (акронім від англ. AIDA – Attention, Interest, Desire, Action – увага, інтерес, бажання, дія) – прийнята в практиці маркетингу модель споживчої поведінки, що описує послідовність подій, що ведуть до ухвалення рішення про купівлю: увага → інтерес → потреба → дію.
Що таке техніка Аїда?
Модель AIDA – це маркетингова модель споживчої поведінки, яка описує події, що ведуть до ухвалення рішення про купівлю, таким чином: увага → інтерес → бажання → дія.
Що таке AIDA приклад?
AIDA (модель АІДА) – це модель, яка описує поведінку споживача у процесі прийняття рішення про покупку. Формула АІДА складається з чотирьох компонентів: attention, interest, desire, action – увага, інтерес, бажання, дія. Запустіть розсилки на раз, два, три!