Аналіз ринків
- Дослідження «Яндекс. Маркету». …
- Nielson. Ринки та реклама в регулярних звітах.
- 2GIS. Міська економіка у цифрах. …
- GFK. Ринки та споживачі у дослідженнях та звітах.
- PWC. Статистика компанії про стан справ у різних індустріальних областях.
- СПАРК.
Jul 16, 2020
Як провести дослідження ринку за 5 основних кроків
- Визначте проблему дослідження ринку
- Виберіть вибірку та метод дослідження
- Зберіть дані
- Проаналізуйте дані
- Інтерпретувати результати та подати висновки
Oct 4, 2021
Аналіз ринку включає вивчення продажів товарів та вивчення конкурентів. Так мінімізують ризики провалів та підбирають нішу на ринку. Конкурентів ділять на 3 групи: Прямі конкуренти продають такий самий товар, як і ви.