Навіщо двері в тунелях?

Для захисту від затоплення у підземці влаштовані багатотонні сталеві двері – гермозатвори, які дозволяють герметично перекрити тунель метро. Затвори встановлюють таким чином, щоб розділити всю підземку на ізольовані ділянки.Oct 21, 2020

Але насправді за ними заховані дроти, які йдуть по тунелям. Провід на станції проходять за архітектурним оздобленням колійних стін, а двері зроблено для того, щоб у разі пошкодження будь-якого кабелю його можна було замінити або відновити працездатність.

Зазвичай по одній стіні тунелю йде "низький бік" з напругою 220 і 127В, шляхові ящики для обслуговуючого персоналу з розетками для будь-яких болгарок, автоматична телемеханіка руху поїздів, водопровід, оптоволокно, система звукового оповіщення.

Про двері вже було сказано вище – вони ведуть у технічні приміщення для ремонту комунікацій. Але дигери розповідають про якісь коридори «в нікуди», про тунелі, що закінчуються глухими кутами, про замуровані отвори. На деяких станціях можна побачити сходи, що ведуть у глуху стіну.