Навіщо потрібні торгові посередники?

Використання посередників пояснюється в основному їх неперевершеною ефективністю забезпечення широкої доступності товару та доведення його до цільових ринків. Завдяки своїм контактам, досвіду, спеціалізації та розмаху діяльності посередники пропонують фірмі більше того, що вона зазвичай може зробити самотужки.

Посередники – Це особи, які пов'язують бажаючі укласти угоду сторони. Посередники діють у сферах перевезення, зберігання, страхування, збуту товарів та ін.

Посередник укладає угоди на користь замовника чи надає інші послуги, наприклад, представляє інтереси замовника на переговорах, але договір не підписує. Посередник може укладати угоди від імені замовника за дорученням, а може від імені без довіреності. Але він завжди працює за рахунок замовника.

Комісіонер (торговий посередник) укладає договір купівлі-продажу із покупцем. Після продажу товару кошти надходять на рахунок комітента, а посередник отримує комісійну винагороду.