Pdf як зробити таблицю

За допомогою інструмента «Текст» помістіть точку введення туди, де потрібно створити таблицю. Виберіть команди «Таблиця» > «Вставити таблицю». Вкажіть кількість рядків та стовпців. Вкажіть кількість горизонтальних осередків у рядку основної області та кількість вертикальних осередків у стовпці.21 травня 2021 р.

Як із документа зробити таблицю?

У меню Вигляд виберіть Режим розмітки або Режим публікації. Клацніть у документі місце, куди ви бажаєте вставити таблицю. На вкладці Таблиця у групі Параметри таблиці натисніть кнопку Створити, а потім клацніть Вставити таблицю. У розмір таблиці задайте потрібну кількість рядків та стовпців.

Як легко створити таблицю?

Перевірте як це працює!

  1. Виберіть комірку даних.
  2. На вкладці Головна виберіть команду Форматувати як таблицю.
  3. Виберіть стиль таблиці.
  4. У діалоговому вікні Створення таблиці вкажіть діапазон осередків.
  5. Якщо таблиця містить заголовки, встановіть відповідний прапорець.
  6. Натисніть кнопку ОК.