У чому полягає мета сегментування ринку?

Головна мета сегментації ринку – збільшити продажі та прибуток у різних вихідних умовах. Подивимося, як це працює практично. На етапі запуску бізнесу основна мета – визначити споживача товару чи послуги.22 Jul 2021

Завдання сегментації – виділити частину ринку, яку, цільовим чином, направити маркетингову діяльність компанії, щоб уникнути неефективного «розсіяного підходу» до ринкової діяльності, орієнтуючи маркетингові зусилля певні групи споживачів, адресуючи різні маркетингові зусилля різним групам.

Сегментація – Це поділ потенційних клієнтів на групи (сегменти) за низкою критеріїв. Наприклад, за потребами, запитами, фінансовими можливостями або комбінацією всього перерахованого.

Здійснюючи сегментування, підприємство ділить ринок на окремі сегменти, які, найімовірніше, характеризуватимуться однаковою реакцією на стимули маркетингу. Головна мета сегментування ринку полягає в тому, щоб забезпечити адресність товару, що розробляється, виробляється і реалізується.