У чому різниця між CPL та CPA?

Основна відмінність CPA та CPL у тому, що під час CPA рекламодавець отримує простого, анонімного користувача, у випадку в CPL це вже практично клієнт з більш конкретними даними. Ви можете зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом.

Відмінності від CPL в результаті – у першому випадку клієнт отримує конкретну, оформлену заявку з даними, а у випадку CPA тарифікується реклама з оплатою за дію, яка може бути анонімною і не мати матеріального носія (тільки результат – купівлю товару, наприклад).

CPA – Плата за дії. CPA буває декількох видів: CPL – плата за контакти користувача, CPI – плата за встановлення додатків, CPO – плата за замовлення, CPS – Плата за продаж, CPV – Плата за відвідування цільової сторінки.

Cost Per Lead (CPL) або вартістю ліду називають модель оплати реклами, де рекламодавець платить за отримання контактів користувача (лід). Важливе зауваження: лід не означає лояльного клієнта. Оплата відбувається за будь-який залишений контакт незалежно чи вдалося його сконвертувати у продаж чи ні.