У чому сенс передвиборчої агітації?

Передвиборна агітація – діяльність, що здійснюється в період виборчої кампанії і має на меті спонукати або спонукати виборців до голосування за кандидата, кандидатів, список кандидатів або проти нього (їх) або проти всіх кандидатів (проти всіх списків кандидатів).

Агітація (лат. agitatio – приведення в рух) – усна, друкована і наочна політична діяльність, що впливає на свідомість та настрій людей з метою спонукати їх до політичних чи інших дій.

Наочна агітація – одна з форм інформаційно-пропагандистської роботи, покликана активно впливати на викорінення негативних проявів у колективах співробітників, мобілізувати особовий склад на вдосконалення професіоналізму в роботі, затвердження у повсякденне життя вимог Присяги та моральних норм Кодексу.

Період агітації в засобах масової інформації в Росії починається за 28 днів до дня голосування та закінчується в нуль години за добу до дня голосування.