Ефективна комунікація – це застосування певних навичок спілкування для вірного донесення своїх думок слухачам. Залежно від аудиторії використовуються різні прийоми, але ціль завжди одна – щоб вас зрозуміли і зробили бажане.Sep 14, 2022
Ефективність комунікацій – Це ступінь співвіднесення спочатку поставленої мети кінцевого результату акту комунікації.
9 правил ефективною діловий комунікації
- Довірче спілкування.
- Не уникайте особистих тем.
- Ясність та конкретність …
- Фокус на очікуваннях співрозмовника.
- Будьте відчинені …
- Навчіться слухати …
- Виявіть турботу …
- Говоріть лише про те, в чому розумієтеся
Ефективна комунікація неможлива без встановлення так званої «психологічної стикування» між відправником та адресатом. Це те, що розмовною мовою називається «знаходженням на одній хвилі».