У якому році з'явився мережевий маркетинг?

Історія мережевого маркетингу веде свій початок з 1945 року, коли американські підприємці Lee S. Mytinger та William S. Casselberry стали національними дистриб'юторами компанії «Nutrilite Products», поклавши в основу своєї діяльності принципи мережевого маркетингу, що набули надалі широкого поширення.

Хоча мережевого маркетингу вже понад 70 років, на території СНД про нього вперше дізналися в смутні часи початку перебудови. Ідея легкого заробітку без вкладень потрапила у благодатний ґрунт, оскільки тисячі людей, які залишилися без роботи, шукали додаткове джерело доходу.

"На діяльність мережевого маркетингу існує законодавче обмеження таких країнах, як Корея, КНР, США.

Компанія Amway (American Way of Life) була створена 1959 року співробітниками Nutrilite Products Річардом ДеВосом та Джеєм Ван Ендела. Вони вирішили змінити принципи роботи, які використовувала Nutrilite. По-перше, Amway почала продавати різні групи товарів.