Все про офіціанта і як їм стати

Офіціанти повинні знати всі техніки продажів (їх не так багато) та вміти ними користуватися. Правила поведінки офіціанта у конфліктних ситуаціях. Офіціант повинен знати так званий алгоритм LAST (Слухай, Вибачайся, Вирішуй проблему, Дякую Гостю). І повинен знати, як поводитися з п'яними та/або агресивними Гостями.31 бер. 2016 р.

Що потрібно робити, щоб стати офіціантом?

6 особистих якостей хорошого працівника-офіціанта

  • Комунікабельність Офіціант не вийде з соціопату, замкнутої та небалакучої людини. …
  • Ввічливість та доброзичливість …
  • Стресостійкість.
  • Вміння працювати в команді …
  • Чесність …
  • Виконавчість та відповідальність

Що повинен знати та вміти офіціант?

Офіціант повинен знати техніку обслуговування клієнтів; асортимент свого закладу; правила сервірування столу; етикет; товарознавство; кулінарію; психологію.