Офіціанти повинні знати всі техніки продажів (їх не так багато) та вміти ними користуватися. Правила поведінки офіціанта у конфліктних ситуаціях. Офіціант повинен знати так званий алгоритм LAST (Слухай, Вибачайся, Вирішуй проблему, Дякую Гостю). І повинен знати, як поводитися з п'яними та/або агресивними Гостями.31 бер. 2016 р.
Що потрібно робити, щоб стати офіціантом?
6 особистих якостей хорошого працівника-офіціанта
- Комунікабельність Офіціант не вийде з соціопату, замкнутої та небалакучої людини. …
- Ввічливість та доброзичливість …
- Стресостійкість.
- Вміння працювати в команді …
- Чесність …
- Виконавчість та відповідальність
Що повинен знати та вміти офіціант?
Офіціант повинен знати техніку обслуговування клієнтів; асортимент свого закладу; правила сервірування столу; етикет; товарознавство; кулінарію; психологію.