Як купують кінотеатри?

Сьогодні, коли плівковий кінопоказ, а разом з ним дорога та трудомістка доставка десятикілограмових бобін уже залишилися минулим, існує два види доставки копій фільмів у кінотеатри: класичний логістичний (доставка копії на фізичному носії – жорсткому диску) та цифровий (за допомогою Інтернету або супутника).

Від прокату приблизно 50% йде кінотеатрам, 7,5%-прокатнику, 42,5% – продюсеру, режисер (якщо він не продюсер одночасно) сидить, як правило, на акорді, тобто отримує оплату частинами, що схвалили, наприклад, його режисерську розробку, отримав частину грошей; у підготовчому періоді вибрав натуру, провів …

Для малих залів ціна від 2500 руб. за кожен показ, 2000 руб. від 6 показів одного і того ж Фільма. Ліцензію на комерційні та некомерційні покази можна придбати на необмежену кількість показів період від 1 міс.