Отже, щоб виграти суперечку на AliExpress, ви повинні представити вагомі аргументи, що підтверджують вашу правоту. У деяких випадках і цього не потрібно – наприклад, якщо ви не отримали посилку в певний термін або вона пішла не за тією адресою.
Що робити, якщо не влаштовує рішення Аліекспрес?
Щоб відкрити суперечку, потрібно:
- Зайти в особистий кабінет на Аліекспрес.
- Перейти до «Моїх замовлень».
- На замовлення, яке хочете повернути, потрібно натиснути на «Відкрити суперечку».
- Далі вибираємо тип повернення: "Тільки повернення" означає часткову компенсацію, "Товар і гроші" – повну.
Чи можна відкрити суперечку на Алі якщо товар не відстежується?
Якщо товар не прийшов, то переходьте до розділу «Спори та скарги». При створенні суперечки, у першому пункті («Розкажіть про вашу проблему») ви вказуєте, що не отримали замовлення. Уважно поставтеся до вибору деталей проблеми.