Як оцінити ефективність промо?

Показниками розрахунку ефективності промо-акції є: підвищення кількості продажів, поява та збільшення позитивних відгуків від покупців, підвищення іміджу бренду, налагодження партнерських відносин із торговими представниками.

Розраховується за формулою: (Обсяг продажів після акції – Обсяг продажів до акції) × (Вартість одиниці товару × Маржа): Витрати на акцію. Чим вище одержана цифра, тим більше ефективно вкладено інвестиції.

Формула розрахунку ROI (ROMI) Для інвесторів формула зрозуміла: із загального доходу віднімаємо суму інвестицій, отримуючи кінцевий прибуток, і ділимо результат на суму інвестицій. Помножуємо на 100, щоб отримати результат у відсотках.

види промо акцій

  • ліфлетінг
  • зниження ціни
  • виставка
  • семплінг
  • Дегустація
  • тестування
  • лотерея
  • подарунок за покупку