Гостей слід обслуговувати швидко, без шуму та суєти. Час очікування обслуговування повинен становити не більше 15-20 хвилин (до моменту подачі холодних страв). Офіціант повинен уміти ставити посуд та розкладати столові прилади перед гостем без шуму, плавними рухами та у визначеному порядку.
Як правильно спілкуватися з гостями у ресторані?
10 секретів ефективного спілкування з гостями ресторану
- Перше і найголовніше – щира посмішка! …
- Офіціанту потрібно бути експертом та вміти грамотно проконсультувати гостей. …
- Вміти спокійно відповідати на складні питання. …
- Цінувати час гостя. …
- Запропонувати альтернативу. …
- Використовувати ввічливі вирази.
Як правильно вітати гостей у ресторані?
Підійдіть до столу, як тільки гостям подали меню. Усміхніться і представтеся гостям: "Вітаю. Мене звуть Дмитро. Сьогодні я буду вашим офіціантом.