Як правильно обслужити гостей у ресторані

Гостей слід обслуговувати швидко, без шуму та суєти. Час очікування обслуговування повинен становити не більше 15-20 хвилин (до моменту подачі холодних страв). Офіціант повинен уміти ставити посуд та розкладати столові прилади перед гостем без шуму, плавними рухами та у визначеному порядку.

Як правильно спілкуватися з гостями у ресторані?

10 секретів ефективного спілкування з гостями ресторану

  1. Перше і найголовніше – щира посмішка! …
  2. Офіціанту потрібно бути експертом та вміти грамотно проконсультувати гостей. …
  3. Вміти спокійно відповідати на складні питання. …
  4. Цінувати час гостя. …
  5. Запропонувати альтернативу. …
  6. Використовувати ввічливі вирази.

Як правильно вітати гостей у ресторані?

Підійдіть до столу, як тільки гостям подали меню. Усміхніться і представтеся гостям: "Вітаю. Мене звуть Дмитро. Сьогодні я буду вашим офіціантом.