Як правильно вести зошит доходів та витрат?

Щоб розпочати облік, розділіть блокнот чи зошит на три частини – у першу записуйте дохід, у другу – витрати, у третю – залишок. Колонку "витрата" додатково можна розділити на графи "Квартира", "Їжа", "Одяг", "Розваги".

Відкрийте Excel – натисніть кнопку "Файл" – "Створити" – "Зразки шаблонів" – "Особистий бюджет на місяць" – ОК. Якщо з якихось причин у Вас немає цього шаблону або ви не змогли його знайти, можете скачати особистий бюджет на місяць в Excel. Відкриється найпростіший шаблон, куди можна заносити планові фактичні показники.

Метод Крайнова

  1. Відніміть із загального доходу 10–20% «у сорочку» — це буде резерв на великі покупки та інвестиції.
  2. З суми, що залишилася, відніміть усі регулярні витрати: комунальні платежі, кредити і т.д.
  3. Суму, що залишилася, розділіть на чотири рівні частини і розкладіть по конвертах. Один конверт = тижневий бюджет.

3 жовтня 2022

Компоненти бюджету доходів та видатківСкладання БДР складається з наступних етапів:

  1. Розуміння вашого бізнесу. …
  2. Документування процесу. …
  3. Моніторинг та управління бюджетом доходів та витрат. …
  4. Визначення собівартості продажів. …
  5. Визначення валового прибутку. …
  6. Отримання чистого прибутку. …
  7. Розрахунок вашого грошового потоку.