спочатку назвіть компанію, підрозділ, посаду – так ви даєте зрозуміти співрозмовнику, чи туди він звернувся, далі озвучте ваше ім'я та прізвище – так ви стаєте не просто безликим номером телефону, А живою людиною, особистістю. Для клієнта ви переходите в ранг людей, які приймають рішення, та у фіналі — привітання.19 січ. 2022 р.
Як розпочати розмову з клієнтом по телефону приклад?
Необхідно спочатку встановити контакт, з'ясувати ім'я клієнта, а потім перейти до уточнення потреби. «Доброго дня, компанія [назва], [ваше ім'я], чим можу допомогти?» Вислухати питання та не перебивати клієнта. Пам'ятайте, що вміння слухати важливіше вміння говорити.
Як правильно розпочати розмову по телефону?
- Підготуйтеся до дзвінка
- Представтеся
- Вкажіть основну причину свого дзвінка
- Уважно слухайте співрозмовника та не перебивайте
- Практикуйте правила етикету ділового спілкування щодо телефону
- Висловіть подяку
- Короткий післямову