Як правильно вітати по телефону клієнтів

спочатку назвіть компанію, підрозділ, посаду – так ви даєте зрозуміти співрозмовнику, чи туди він звернувся, далі озвучте ваше ім'я та прізвище – так ви стаєте не просто безликим номером телефону, А живою людиною, особистістю. Для клієнта ви переходите в ранг людей, які приймають рішення, та у фіналі — привітання.19 січ. 2022 р.

Як розпочати розмову з клієнтом по телефону приклад?

Необхідно спочатку встановити контакт, з'ясувати ім'я клієнта, а потім перейти до уточнення потреби. «Доброго дня, компанія [назва], [ваше ім'я], чим можу допомогти?» Вислухати питання та не перебивати клієнта. Пам'ятайте, що вміння слухати важливіше вміння говорити.

Як правильно розпочати розмову по телефону?

  1. Підготуйтеся до дзвінка
  2. Представтеся
  3. Вкажіть основну причину свого дзвінка
  4. Уважно слухайте співрозмовника та не перебивайте
  5. Практикуйте правила етикету ділового спілкування щодо телефону
  6. Висловіть подяку
  7. Короткий післямову