Як правильно закінчити діалог із клієнтом

Як правильно закінчити розмову з клієнтом

Обов'язково подякуйте клієнту за витрачений час і висловіть бажання продовжити спільну роботу в майбутньому, показавши вашу готовність допомогти йому знову. Залишіть контактну інформацію на випадок, якщо у клієнта виникнуть додаткові питання чи проблеми.9 серп. 2022 р.

Як можна попрощатися із клієнтом?

Прощання з клієнтом Крім шаблонної відповіді «Будуть питання — звертайтеся» іноді можна закінчити розмову своїми словами. І в даному випадку доречно використовувати такі фрази як: Гарного вам дня! Чудового Вам дня!

Як упевнено спілкуватися з клієнтами?

При спілкуванні з клієнтом зберігайте нейтралітет, дотримуйтесь ділового тону. Приділіть клієнту увага – вийдіть з ним на діалог, розберіться в ситуації та запропонуйте вирішення проблеми. Якщо в конкретній ситуації клієнт не має рації, делікатно скажіть йому про це і запропонуйте рішення для згладжування негативу.