HR (англ. Human resources – "Людські ресурси") – сукупність співробітників, що працюють в організації; персонал компанії.
Що робить менеджер HR?
Що робить менеджер з персоналу Знаходить персонал для компанії, відповідає за планування найму, створює кадровий резерв. Створює систему мотивації працівників. Відповідає за корпоративну культуру: формує соціально-психологічний клімат, цінності та зацікавленість працівників у досягненні спільних цілей.
У чому полягає робота HR?
Щоденні обов'язки HR-менеджера
- вивчати ситуацію на ринку праці та формувати оптимальний рівень зарплати
- формувати кадровий резерв
- організовувати стажування та адаптацію співробітників
- створювати систему мотивації для колективу
- усувати емоційне вигоряння співробітників
- аналізувати ринок освітніх послуг