Необхідно запустити двигун і протягом 4-х хвилин забезпечити його роботу в діапазоні 2-3 тисячі обертів, не менше. Після цього ще близько 30 секунд двигун повинен попрацювати на неодружених оборотах. Потім двигун на 1 хвилину необхідно заглушити.
Найпростіший і дієвий спосіб, що допомагає в більшості випадків, добавка в масло спеціальної присадки Liqui Moly Hydro-Stossel-Additiv.
Стукають гідрокомпенсатори на гарячу Варто вам лише поміняти масло, як проблема відразу ж зникне. Причиною стукоту гідрокомпенсаторів може бути брудний масляний фільтр. Олія просто не буде надходити до гідрокомпенсаторам під необхідним тиском, що й викликатиме їхній стукіт.
Не перевертайте зняті коромисли разом із віссю плунжерами гідрокомпенсаторів вниз, щоб із порожнин справних гідрокомпенсаторів не витекло масло. 4. Вийміть із гнізда коромисла клапана несправний гідрокомпенсатор. У двигуна DOHC гідрокомпенсатор витягніть із гнізда головки блоку циліндрів.