Як у Google Analytics переглянути ключові слова?

Для того, щоб побачити ключові слова з пошукової видачі в системі статистики, за якими користувачі потрапляють на сайт, потрібно зв'язати Google Search Console та Аналітику, після чого перейти до звітів «Джерела трафіку»-«Search Console»-«Запити».

Якщо у вас є гугл-аккаунт, авторизуйтесь у Google Ads, дочекайтеся налаштування облікового запису та перейдіть до «Планувальник». Він знаходиться в меню у правому верхньому кутку. У «Планувальнику» можна знайти нові ключові слова або подивитися кількість запитів.

Де дивитися звіти щодо UTM Усі дані, зібрані UTM-розміткою, фіксуються в системах статистики – Google Analytics та Яндекс. Метриці. Інформація відображається у звітах по UTM. Для перегляду даних у Google Analytics потрібно перейти в розділ «Джерела трафіку», вибрати вкладку «Весь трафік» та вказати «Джерело/канал».

Увійти в Google Аналітику можна двома способами: на сторінці http://www.google.com/analytics або через пов'язаний обліковий запис Google Реклами. Ви можете увійти до облікового запису Аналітики на сторінці http://www.google.com/analytics. Для цього натисніть Увійти (у правому верхньому кутку сторінки) та виберіть Google аналітика.