Як вибрати колір для фірмового стилю?

Правило 60-30-10 – це правило для дизайнера про те, як використовувати кольори. Воно говорить, що ви повинні використовувати основний колір на 60%, використання вторинного кольори — 30%, який може включати два вторинні кольори по 15% кожен, і 10% для акцентного кольори.

Базу, акцент та нейтральний. Палітра бренду може містити від 1 до 4 фірмових кольорів. Але навіть однобарвні палітри потребують різних відтінків для різних цілей. Він повинен відображати найбільш домінуючу рису вашого бренду і залучати цільову аудиторію.

Згідно з дослідженнями, проведеними компанією «Marketo», 9 із 10 брендів використовують не більше 2 тонів у логотипі, до п'ятірки найчастіше зустрічаються: чорний, червоний, синій, білий, сірий та їх відтінки.