Подати документи на реєстрацію ТОВ можна через МФЦ: так ви заощадите на держмиті і зможете вибрати зручний час для подачі При цьому центр виступає як посередник, тому не всі функції податкової доступні в МФЦ.
- Увійдіть до особистого кабінету. Натисніть на ім'я або знімок. …
- За інструкцією підключіть електронний підпис
- Після перевірки підпису заповніть анкету з відомостями про організацію та керівника та натисніть «Продовжити»
- Після цього сторінку можна закрити. Повідомлення про закінчення перевірки надішле керівнику на електронну пошту.
Після отримання повідомлення про реєстрації ТОВ з податкової, слід виконати такі действия:
- Отримати коди статистики.
- Зареєструватися як роботодавець у ПФР, ФОМС та ФСС.
- Замовити друк.
- Відкрити рахунок в банку.
- Отримати ліцензію.
- Внести кошти на формування статутного капіталу.