Найчастіше «гранату» виводить із ладу надрив або перетирання гумового (або силіконового) гофрованого ковпака – пильовика ШРУСа. Він повинен герметично закривати вузол від впливу вологи та бруду для збереження працездатності шарніра.15 Sept 2021
Визначення несправного зовнішнього ШРУСа Виверніть кермо максимально ліворуч або праворуч і різко почніть рух. Якщо хрускіт з'являється, коли колеса повернені вліво, значить проблема в лівій зовнішній гранаті. Якщо стукати починає, коли кермо вивернути праворуч, займатися потрібно правим зовнішнім шарніром.
Крім гарантійних несправностей, термін служби ШРУСу впливають особливості водіння. Агресивна їзда з постійними розгонами та екстреними гальмуваннями, різкі входження в поворот і часта їзда бездоріжжям (як, власне, і російськими дорогами) буквально вбивають гранату на очах.
Для цього слід максимально вивернути кермо в русі по рівній площадці в один бік, а потім в інший. Якщо стукає ШРУС при повороті праворуч, значить, відповідно, несправний правий ШРУС, а при повороті ліворуч – лівий.