Найчастіше кермові тяги виходять з ладу при порушенні цілісності захисного чохла та попадання вологи та дорожнього бруду всередину з'єднання. Тому для комфортної та безпечної їзди найкращим засобом для будь-якого автомобіля буде профілактичний огляд ходової частини та рульових тяг зокрема.
Ознаки поломки кермової тяги
- биття або туге обертання керма;
- стукіт під час поворотів керма;
- вільний хід «колеса»;
- збільшення люфту;
- кидання авто на всі боки.
Найчастіше причиною поломки стає надмірне зношування вкладиша (або гумової втулки) або сферичної поверхні пальця (пошкодження на різьбленні, конусі, поверхні внаслідок корозії або непрофесійного монтажу/демонтажу). Шплінтом, що фіксує корончасту гайку.
Тому слід перевірити його на наявність тріщин. Щоб перевірити люфт, потрібно, щоб помічник покрутив кермо в обидва боки, а ви при цьому спостерігаєте за роботою наконечників. Якщо накінечник переміщається вздовж осі пальця більш ніж на півтора міліметри, це свідчить про те, що кермовий наконечник несправний.