Як виходять з ладу кермові тяги?

Найчастіше кермові тяги виходять з ладу при порушенні цілісності захисного чохла та попадання вологи та дорожнього бруду всередину з'єднання. Тому для комфортної та безпечної їзди найкращим засобом для будь-якого автомобіля буде профілактичний огляд ходової частини та рульових тяг зокрема.

Ознаки поломки кермової тяги

  1. биття або туге обертання керма;
  2. стукіт під час поворотів керма;
  3. вільний хід «колеса»;
  4. збільшення люфту;
  5. кидання авто на всі боки.

Найчастіше причиною поломки стає надмірне зношування вкладиша (або гумової втулки) або сферичної поверхні пальця (пошкодження на різьбленні, конусі, поверхні внаслідок корозії або непрофесійного монтажу/демонтажу). Шплінтом, що фіксує корончасту гайку.

Тому слід перевірити його на наявність тріщин. Щоб перевірити люфт, потрібно, щоб помічник покрутив кермо в обидва боки, а ви при цьому спостерігаєте за роботою наконечників. Якщо накінечник переміщається вздовж осі пальця більш ніж на півтора міліметри, це свідчить про те, що кермовий наконечник несправний.