Клацніть комірку правою кнопкою миші та виберіть Вставити примітку (або натисніть клавіші SHIFT+F2). Якщо ви використовуєте Excel для Office 365, клацніть комірку правою кнопкою миші та виберіть Створити нотатку. Введіть текст пояснення. Клацніть будь-яке місце за межами комірки.
Як настроїти примітки в Excel?
Додавання примітки для початку розмови Клацніть осередок правою кнопкою миші та виберіть Створити примітка. Введіть примітка та натисніть Опублікувати.
Як показати всі нотатки в Excel?
Друк нотаток тільки в Excel для Microsoft 365
- Щоб відобразити окрему примітку, клацніть комірку правою кнопкою миші та виберіть показати або приховати замітку.
- Щоб відобразити всі нотатки, перейдіть на вкладку Рецензи > нотатки > Показати всі нотатки.