Як зрозуміти, що вийшов з ладу датчик коленвала?

Щоб виконати діагностику, потрібно взяти мультиметр, переключений на режим омметра. Використовуючи його, потрібно виміряти опір обмотки всередині датчика. У справного пристрою робочий опір обмотки конструкції котушки індуктивності становить приблизно 550-750 Ом.

Кататися можна, можливо, не заведешся якщо тільки датчик распреда здохне, або акб підсяде (там можна, можливо взагалі потрапити). Погрожує лише одним – втратою потужності та хроновим запуском.

Якщо немає одночасно іскри на свічці та сигналу на форсунці, то з високою часткою ймовірності винен датчик положення колінвала (ДПКВ – 1 на фото 1) або його ланцюг. Не отримуючи сигналу з цього датчика, контролер розцінює ситуацію як зупинку двигуна та перериває керування форсунками та модулем запалювання.