Де краще вести основу клієнтів?

Де вести базу клієнтів Ведення клієнтської бази можна реалізувати в таблиці – Microsoft Excel або Google Drive, або по-старому – в записнику, але ефективніше працювати з базою клієнтів у CRM-системі.Feb 15, 2021

Де вести базу клієнтів Базу можна організувати в будь-якому вигляді – записи в блокноті, таблиці Excel, Google-таблиці або CRM. У своєму блозі ми вже розповідали, як вести базу у Google та Excel. Таблиці – це простий варіант, доступний будь-якому бізнесу.

Набрати первинну клієнтську базу допомагають анкетування, підписки, соцмережі, холодні дзвінки, купонатори, участь у виставках, реклама, що таргетує, акції. Для залучення клієнтів пишіть корисний контент, спілкуйтеся ненав'язливо.

Розрізняють три основні види клієнтських баз:

  • Список розсилки. Найчастіше у клієнтських базах цього виду вказується назва організації та контактний телефон. …
  • Бухгалтерська. …
  • Розширена.