Когортний аналіз дозволяє досліджувати зміни у поведінці груп користувачів з часом та знаходити закономірності. Отримані дані допомагають покращити маркетингову стратегію, доопрацювати шлях клієнта та вирву продажу.Aug 19, 2021
Когортний аналіз – Це один з методів дослідження поведінки споживачів. Він показуєЯк поводяться вузькі групи людей (когорти), які вчинили певну дію в якийсь конкретний проміжок часу.
Когортний аналіз — спосіб вивчати групи користувачів/клієнтів (когорти), об'єднані загальними ознаками в заданий проміжок часу. Простіше кажучи, когортний аналіз покаже, як користувачі взаємодіють із вашим продуктом чи послугою у той чи інший період.
Що потрібно для когортного аналізу?
- Ознака формування когорти — дія, що об'єднує людей у групу: перший візит, покупка, встановлення, реєстрація тощо.
- Розмір когорти – часовий інтервал: день, тиждень, місяць.
- Звітний період – час дослідження поведінки груп.