Навіщо потрібен комутатор у системі запалення?

Комутатор ВАЗ (електронний комутатор запалювання) – електронний блок безконтактної системи запалювання (БСЗ) автомобілів ВАЗ на основі датчика Холла; пристрій для управління струмом первинної обмотки котушки запалювання, що забезпечує формування на вторинній обмотці імпульсів високої напруги та безперебійного

Але його датчик, кришку, бігунок та кілька дротів я тягаю, статор датчика один раз знадобився. Комутатор і котушка – обов'язково потрібні запасні, відремонтувати у дорозі їх важко. Сенс питання про запуск без комутатора – взагалі незрозумілий. Ні комутатора – немає іскри, без Його система працювати не може.

Мережевий комутатор (жарг. свитч, свіч від англ. switch – перемикач) – пристрій, призначений для з'єднання кількох вузлів комп'ютерної мережі в межах одного або кількох сегментів мережі. Комутатор працює на канальному (другому) рівні мережевої моделі OSI.

Ознаки несправності комутатора Одним із головних симптомів несправності комутатора – Втрата іскри. Двигун погано заводиться і іноді глухне, виникають перебої у роботі.