Навіщо потрібен поршень у двигуні?

Поршень – основна деталь насосів, компресорів і поршневих двигунів внутрішнього згоряння, що служить для перетворення енергії стиснутого газу на енергію поступального руху (У компресорах – навпаки). Для подальшого перетворення енергії в момент, що крутить, служать інші деталі КШМ – шатуни і колінчастий вал.

Усередині циліндра здійснює зворотно-поступальний рух поршень. Він передає енергію тиску газів на шатун коленвала, герметизує камеру згоряння та відводить із неї тепло.

При роботі двигуна поршень в циліндрі здійснює зворотно-поступальний рух. У мертвій точці поршень зупиняється, а потім знову отримує вибухове прискорення. Так виникають сили інерції, що впливають на поршень.

Поршень підлягає заміні, якщо спостерігаються такі явища: Великий зазор між поршнем і гільзою циліндра Численні задираки на спідниці поршня Ушкодження (подряпини, тріщини) на днищі та жаровому поясі поршня, спричинені порушенням процесу згоряння паливно-повітряної суміші