Навіщо потрібен посередник?

Використання посередників пояснюється в основному їх неперевершеною ефективністю забезпечення широкої доступності товару та доведення його до цільових ринків. Завдяки своїм контактам, досвіду, спеціалізації та розмаху діяльності посередники пропонують фірмі більше того, що вона зазвичай може зробити самотужки.

Посередник — юридична чи фізична особа, мета якої полягає у наданні послуг із здійснення комерційних, фінансових операцій, і навіть у врегулюванні спірних питань у різноманітних відносинах. Посередник на фінансовому ринку: брокер, дилер, маклер. Посередник у праві – для врегулювання суперечок.

Посередник укладає угоди на користь замовника чи надає інші послуги, наприклад, представляє інтереси замовника на переговорах, але договір не підписує. Посередник може укладати угоди від імені замовника за дорученням, а може від імені без довіреності. Але він завжди працює за рахунок замовника.

Посередником може бути будь-який незалежний спеціаліст, який запрошується як сторонами, так і за рекомендацією Служби щодо врегулювання колективних трудових спорів (далі – Служба).