Навіщо використовують результати маркетингових досліджень?

Результати маркетингових досліджень є керівництвом до дії та використовуються для розробки маркетингової стратегії, бізнес-стратегії, бізнес-плану або інших документів, пов'язаних з ринком та ситуацією на ньому.Aug 15, 2020

Можливості маркетингових досліджень Оцінити ринкові перспективи продуктів/послуг Краще дізнатися переваги покупців Оцінити та підвищити ефективність рекламної кампанії просування товарів та послуг Вибрати найбільш ефективні засоби просування товарів та послуг

Результатом дослідження ринку в маркетингу є розуміння діяльності конкурентів, структури ринку, урядових рішень у галузі регулювання та стимулювання ринку, економічних тенденціях на ринку, дослідження технічних досягнень та багатьох інших факторів, які складають бізнес-середовище, що …

Маркетингові дослідження компанії допомагають знизити ризики та можливі втрати при запуску нового чи просуванні існуючого товару. Серед першочергових завдань також сегментування клієнтів за різними характеристиками, визначення рівня їх лояльності та виявлення потреб.