Outlook як зробити таблицю

Натисніть там повідомлення, куди ви хочете вставити таблицю. На вкладці Вставити натисніть кнопку Таблиця. Виконайте одну з наведених нижче дій. Клацніть сітку таблиці, щоб настроїти кількість рядків та стовпців у новій порожній таблиці.

Як намалювати таблицю?

У меню Вигляд виберіть Режим розмітки або Режим публікації. Клацніть у документі місце, куди ви бажаєте вставити таблицю. На вкладці Таблиця у групі Параметри таблиці натисніть кнопку Створити, після чого клацніть та перетягніть вказівник миші через потрібну кількість рядків та стовпців. Word вставить таблицю у документ.

Як вставити таблицю?

Вставка таблиці На вкладці Вставка натисніть кнопку Таблиця. Виділіть потрібну кількість стовпців та рядків, а потім виберіть їх. Щоб створити більшу таблицю, на вкладці Вставка натисніть кнопку Таблиця і виберіть Вставити таблицю.