У чому прикол Вкусвілла?

Насправді у «Вкусвілл» продукти потрапляють з тих же виробництв, що й інші магазини, З тією лише відмінністю, що на передньому плані стоїть значокСмакВіл» або «Хати», а виробник вказаний дрібним шрифтом – а на сайті магазину і зовсім не вказано.

Це трансліт від усіченого слова Village (село, село, містечко) – відсилання до натуральності та екологічності. Ще це "гра" з формою дієслова will: "СмакВіл– буде смачно!

Мережа продуктових магазинів на початку липня випустила рекламу «Рецепти сімейного щастя» за участю ЛГБТ-сім'ї: Юми, її доньок Мили та Аліни, а також дівчата Аліни Ксенії. Представники компанії заявляли, що вирішили «розповісти про реальні сім'ї покупців», щоб не бути лицемірними.