У чому робота на Маркетплейсах?

Чим займається менеджер маркетплейсів Менеджер маркетплейсів – спеціаліст, який продає через маркетплейси товари компанії: він відповідає і за організацію продажів, і за просування товарів на майданчиках. Менеджер маркетплейсів працює з такими майданчиками, як Яндекс.26-Apr-2022

Що має вміти менеджер маркетплейсу?

  • вміння працювати з великою кількістю позицій (у деяких компаніях цей перелік може сягати тисяч найменувань), розуміння структури продукції;
  • вміння оперувати із торговими матрицями;
  • знання того, як влаштовані та функціонують інтернет-майданчики;

Менеджер розробляє стратегію ціноутворення та просування. Крім того, фахівець залучає трафік за допомогою внутрішніх інструментів.Вайлдберріз», пошукових систем та соцмереж. Знання організації роботи маркетплейсів. Менеджер стежить за процесами реєстрації, відправлення замовлень та прийому оплати.

Досвідчені маркетплейсменеджери ніколи не сидять без роботи. Оплата їхньої праці на сьогоднішній день становить дуже вражаючі значення. У середньому по Росії заробітна плата таких фахівців варіюється в діапазоні від 50000 до 80000 рублів щомісяця.