Як було влаштовано вітрильні кораблі?

Каркас складається з власного корпусу та надбудов, головними з яких є напівбак та поливають. У оснащення входять щогли, реї, такелаж та вітрила. Передня частина корпусу (ніс корабля) найчастіше загострена, за винятком таких суден, як джонки та баржі, де ніс тупий.

Передня частина судна – це його ніс, а задня частина – корми. Дно судна – днище, а суцільне горизонтальне перекриття в корпусі. корабля – Палуба. Палубою можуть пересуватися пасажири та матроси. Сторона судна, а також верхній край бічної стінки – це борт.

Опалення на кораблях не існувало. Тільки каюти офіцерів іноді опалювалися жаровнями з нагрітим камінням або гарматними ядрами. Через верхні люки та ілюмінатори в кришках гарматних портів повітря могло проникати в приміщення, розташовані тільки на верхній та батарейній палубах.

Тяга вітрила утворюється завдяки двом факторам. По-перше, вітер просто тисне на вітрила. По-друге, косі вітрила, встановлені на більшості сучасних яхт, при обтіканні повітрям працюють, як крило літака, і створюють «підйомну силу», спрямована вона не вгору, а вперед.