Для вручення претензії необхідно звернутися до продавця, виконавця із двома примірниками претензії. Один екземпляр претензії потрібно передати продавцю (виконавцю), а на другому вимагати поставити відмітку про отримання претензії. Примірник із позначкою отримання має залишитися в споживача.
Зміст відповіді на претензію, за загальним правилом, повинно включати:
- реквізити одержувача відповіді (найменування, адреса, ІПН);
- реквізити відправника (за відсутності їх у формі документа);
- дату отримання та номер претензії;
Відповідь на претензію – право продавця, закон не зобов'язує його відповідати споживачеві. Тим не менш, скласти лист у відповідь слід у будь-якому випадку, навіть якщо фактично відбулося визнання претензії, а вимоги споживача виконані, оскільки: Претензійне спілкування – це офіційне листування.