для скасування помилкової операції необхідно скористатися пунктом контекстного меню "Скасувати". Для відкликання платежу необхідно поставити галочку поруч із кнопкою «Підтвердити відгук»; перевірити інформацію про успішність скасування можна за кілька хвилин.
Як скасувати платіж в Ощадбанк Онлайн, якщо він виконаний?
Найшвидший спосіб повернення коштів – дзвінок на «гарячу лінію» Ощадбанку (8 800 555 5550). По телефону ви повідомляєте про помилку і просите анулювати переказ або платіж за послугу. Потім потрібно звернутися до філії та залишити заяву керівництву.
Як повернути відкликати переказ коштів Ощадбанк Онлайн?
Для цього напишіть у чат підтримки в додатку або особистому кабінеті ОщадБанк Онлайн.