Як нанести штрих-код на товар?

Нанесення штрихового коду найчастіше здійснюється двома способами: нанесенням штрих-коду безпосередньо на упаковку товару або ручним приклеюванням клейких етикеток. На етикетках штрих-код друкується за допомогою лазерного принтера або спеціального принтера для етикеток.

Щоб зареєструвати штрих код на продукцію будь-якого підприємства потрібно: Зайти на сайт EANCODE та знайти там вкладку «Отримати штрих код». Відкрити її. Завантажити надані форми для заяви на реєстрацію та переліку товарів, для яких передбачається кодування.

Штриховий код розміщується з одного боку упаковки або на окремій етикетці. Він не повинен бути заломлений через край упаковки. Його слід розміщувати на відстані не менше ніж 5 мм від ділянок упаковки, які піддані або можуть бути піддані деформаціям, т.ч.

Для того щоб впровадити технологію штрихкодування, підприємству необхідно зібрати та проаналізувати базу штрих-кодів товарів, що зберігаються на складі, організувати нові процеси, пов'язані з штрихкодуванням, закупити обладнання та витратні матеріали, підготувати персонал, обрати та впровадити систему автоматизації.