Як отримати замовлення у пункті видачі?

У меню постамату виберіть опцію «отримання замовлень»; Введіть код отримання, який був надісланий вам на телефон та на e-mail; Оплатіть замовлення готівкою або банківською картою, якщо він не був сплачений раніше; Стрілка на екрані постамата вкаже напрямок, яким відкриється комірка з вашим замовленням.

У пункті видачі Маркета можна забрати замовлення одним із наступних способів:

  1. За штрихкодом. Співробітник пункту видачі відсканує його та видасть замовлення. …
  2. По номеру замовлення або прізвища та коду. Назвіть номер замовлення або прізвище та код із SMS.

Так як клієнти не можуть зайти до свого особистого кабінету та подивитися код замовлення, щоб отримати товар, потрібно взяти із собою документ, що підтверджує особу – паспорт чи, наприклад, права. Замовлення справді видають без проблем.

Для отримання замовлення в пункті видачі Ozon покажіть співробітнику штрих-код або назвіть цифровий код. Забрати покупки за номером замовлення або номером мобільного телефону не вийде – це зроблено для безпеки ваших замовлень. Перейдіть до особистого кабінету та натисніть Отримати по штрихкоду на замовлення, готовому до видачі.