Як поводяться розумово відсталі діти?

Недорозвиненість відображається і на емоційній сфері, коли емоції відсутні або обмежені, а різні переживання не виявляються. Порушено вольові процеси, діти не активні. Вони пізніше починають тримати голівку, повзати, ходити, виявляти інтерес до предметів і розрізняти їх, лепетати, впізнавати рідних чи чужих людей.

Особливості розумово відсталих дітей від 3 до 5 років

  1. слабкий тонус м'язів;
  2. кінетоз – відчуття нудоти при монотонних коливаннях, говорячи простими словами, «морська хвороба»;
  3. проблеми з сечовипусканням;
  4. часті головні болі;
  5. дратівливість, швидка стомлюваність, неможливість концентрувати увагу.

психічний недорозвинення різного ступеня виразності; недорозвинення як інтелектуальної діяльності та особистості хворого, а й психіки загалом; ознаки недорозвинення як мислення, а й сприйняття, пам'яті, уваги, емоційно-вольової сфери та інших.; недостатня здатність до узагальнення та абстракції.

Розумова відсталість легкої ступеня у дітей, ознаки:

  1. Дитина відстає у моторному розвитку: пізно починає тримати голову, сідати, вставати, ходити. …
  2. Мова відсутня чи з'являється із великим запізненням; дитина має труднощі у побудові фрази, зв'язного мовлення.