Протокол засідання оформлюються на стандартних аркушах паперу формату А4. Обов'язковими реквізитами протоколу є: найменування організації, найменування виду документа (ПРОТОКОЛ), дата документа, реєстраційний номер, місце складання документа, заголовок до тексту, підписи.
Як має виглядати протокол?
Обов'язкові реквізити протоколу – Назва документу; дата та реєстраційний номер протоколу; дата та місце проведення зборів; заголовок до змістовної частини; змістовна частина; місце (адреса) зберігання протоколів зборів та рішень власників з питань, поставлених на голосування; додатки до протоколу …
Як правильно складається протокол?
У типовий формуляр протоколу входять такі обов'язкові реквізити:
- повне найменування організації чи підприємства;
- назва виду документа (ПРОТОКОЛ);
- дата;
- індекс (у протоколах, що належать до розпорядчих документів);
- місце складання;
- Заголовок;
- текст;
- підпис.