Як правильно писати протокол засідання комісії

Протокол засідання оформлюються на стандартних аркушах паперу формату А4. Обов'язковими реквізитами протоколу є: найменування організації, найменування виду документа (ПРОТОКОЛ), дата документа, реєстраційний номер, місце складання документа, заголовок до тексту, підписи.

Як має виглядати протокол?

Обов'язкові реквізити протоколу – Назва документу; дата та реєстраційний номер протоколу; дата та місце проведення зборів; заголовок до змістовної частини; змістовна частина; місце (адреса) зберігання протоколів зборів та рішень власників з питань, поставлених на голосування; додатки до протоколу

Як правильно складається протокол?

У типовий формуляр протоколу входять такі обов'язкові реквізити:

  1. повне найменування організації чи підприємства;
  2. назва виду документа (ПРОТОКОЛ);
  3. дата;
  4. індекс (у протоколах, що належать до розпорядчих документів);
  5. місце складання;
  6. Заголовок;
  7. текст;
  8. підпис.