Як правильно поставити підпис за директора

На місці директора — підпис виконуючого його обов'язки

о., то потрібно закреслити надруковану фразу та вписати найменування реальної посади підписника. Так само слід вчинити, якщо надруковано прізвище та ініціали відсутнього керівника. Виправлення робляться у рукописній форме.1 січ. 2023 р.

Чи можна підписувати документи за директора?

Відповідь: Так, будь-яка особа має право підписати документи за головного бухгалтера та керівника. Передача права підпису оформляється простою довіреністю, або наказом керівника.

Як правильно ставити підпис на документах?

Вимоги до оформлення документівдо складу реквізиту «Підпис» входять:

  1. найменування посади особи, яка підписала документ (повне, якщо документ оформлений не на бланку документа, І скорочене – якщо на бланку);
  2. особиста підпис;
  3. розшифрування підпису (ініціали, прізвище).