Технологія така:
- Феном сушимо місце розриву.
- Заклеюємо скотчем зверху та знизу від нитки місце розриву вздовж нитки.
- Знежирюємо.
- Пензликом акуратно наносимо тонкий шар відновника.
- Чекаємо на 10 хвилин.
- Наносимо ще один шар.
- Чекаємо на 10 хвилин.
- Наносимо третій шар.
Що стосується доступних рішень, найпростіший і найпоширеніший метод ремонту обігріву заднього скла при розривах нитки не більше 1 або 2 мм – використовувати спеціальний струмопровідний клей для ремонту обігріву скла чи особливу пасту.
До найпоширеніших причин, чому не працює обігрів заднього скла, відноситься: Згорів запобіжник системи. При виході з ладу системи підігріву скло насамперед потрібно переконатися у цілісності запобіжника. Якщо він згорів, система працювати не буде.