Як визначити критичний обсяг продажів?

Розрахувати критичний обсяг виробництва та продажів не представляється складним. Для цього необхідно поділити значення постійних витрат за виготовлення продукції на різницю ціни одиниці виробленої продукції та змінних витрат за одиницю продукції.

При критичному обсязі Mkr загальні витрати технологічного процесу 1 рівні загальним витратам процесу 2. Таким чином маємо таку формулу: K = Kf1 + kv1 * Mkr = Kf2 + kv2 * Mkr Звідси випливає: Mkr = Kf2 – Kf1, євро / рік kv1 – kv2, євро / шт .

Критичний обсяг виробництва – такий Об `єм виробництва, у якому виручка дорівнює собівартості. Дані до розрахунку беруться з таблиці 15. Для розрахунку критичного обсягу виробництва необхідно витрати на виробництво продукції розділити на змінні та постійні.

ТОЧКА КРИТИЧНОГО ОБСЯГУ ВИРОБНИЦТВА – рівень продаж, обсягу виробництва, при якому загальні витрати дорівнюють сукупній виручці від продажів; починаючи з цього рівня, підприємство починає одержувати дохід.