Як здійснюється контроль за розглядом звернень громадян?

Державні органи, органи місцевого самоврядування та посадові особи здійснюють у межах своєї компетенції контроль за дотриманням порядку розгляду звернень, аналізують зміст вступних звернень, вживають заходів щодо своєчасного виявлення та усунення причин порушення прав, свобод та законних …

12 Федерального закону від 02.05.2006 N 59-ФЗ «Про порядок розгляду звернень громадян Російської Федерації» письмове звернення, яке надійшло до державного органу, органу місцевого самоврядування або посадової особи відповідно до їх компетенції, розглядається протягом 30 днів з дня реєстрації письмового …

Звернення громадян можуть бути в усній, письмовій формі, а також у формі електронного документа. В останніх двох формах розрізняють такі види звернень, як пропозиція, заява та скарга (п. 1 ст. 4 Федерального закону від 02.05.2006 № 59-ФЗ «Про порядок розгляду звернень громадян Російської Федерації» у ред.