Вміння спілкуватися з однолітками та дорослими(дитина легко вступає в контакт, не агресивний, вміє знаходити вихід із проблемних ситуацій спілкування, визнає авторитет дорослих). Вміння прийняти навчальне завдання (уважно слухати, у разі потреби уточнити завдання).
Критерії психологічної готовності дитини до школі
- Соціально-психологічна готовність до школі: Наявність навчальної мотивації: дитина хоче йти в школу, розуміє важливість та необхідність вчення, виявляє виражений інтерес до здобуття знань. …
- Інтелектуальна готовність: …
- Психофізіологічна готовність:
Про психологічної готовності до навчання в школі свідчать: навчальна мотивація дитини (хоче йти в школу; розуміє важливість та необхідність вчення; виявляє виражений інтерес до здобуття нових знань); вміння дитини прийняти навчальне завдання (уважно вислухати, у разі потреби уточнити завдання);
До них відносяться: певний рівень розвитку пізнавальних інтересів, готовність до ухвалення нової соціальної позиції, самооцінка, наявність опосередкованої шкільної мотивації (бажання вчитися), а також достатній розвиток інтелектуальної сфери, рівня спілкування та довільної поведінки.